Jag har tipsat om det förut


Som rubriken säger, jag har tipsat om det förut. Nämligen Gratis Bio.
Idag på posten fick jag biobiljetter igen för att jag samlat ihop poäng.

För er som läser detta för första gången så är det alltså en sida där man kan samla ihop poäng, t.ex. genom att signa upp sig på nyhetsbrev, eller om man beställer från Ellos som får man en viss % av kostnaden i poäng på sin sida osv. Och självklart får man poäng genom att värva folk.

När man blir medlem får man 50 poäng i startpoäng, blir man värvad av någon får man 75 poäng i start, vilket är bättre eller hur? :)

Vill du bli värvad av mig som anger du "plastique" som värvare och du får då 75 poäng i startpoäng, sedan är det bara att börja samla poäng. Klicka då här.
Vill du av någon anledning inte bli värvad av mig och bara få 50 poäng i start kan du klicka här för att läsa mer om Gratis Bio.

image462

Kommentarer
Postat av: Anton (den blondast av dom alla)

Tröttnat på din gamla tråkiga header? Eller vill du helt enkelt ha en ny? Nu har du chansen! Tävla gärna om en snygg vårheader på min blogg!

2008-04-28 @ 19:04:03
URL: http://indiesponge.blogg.se
Postat av: jenny

ha en bra kväll!

2008-04-28 @ 19:13:44
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0