Biobiljetter


Idag fick jag mina biobiljetter som jag samlat ihop poäng till på GratisBio.

image145


Vill du också få Biobiljetter?

Gå då in på GratisBio, och registrera dig. Man får 50 poäng i start, blir du värvad så får du 75 poäng i start. För att bli värvad av mig så skriver du in plastique som värvare. (Det är ju mest lönsamt att bli värvad). Men vill du av någon anledning inte bli värvad så kan du bara klicka på bilden här nere så kommer du till deras startsida där du kan bli medlem!

image146

Kommentarer
Postat av: S

Yes. Funderat på att köpa den ett bra tag, men aldrig blivit av, tyvärr. :P Hoppas att du har en trevlig dag. :)

2008-04-01 @ 17:30:30
URL: http://jaghetersanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0