Hos pappa nu


Nu är jag hos pappa, och ska vara där inatt för att sedan åka hem imorgon.
Har blivit jättedåligt bloggande, men har ju trots allt varit borta hela dagen idag och sen är pappas dator så seg att man knappt orkar sitta på den haha.

Men det var trevligt i Ullared med mamma idag och jag plockade på mig en del saker som jag kommer visa imorgon när jag kommit hem.

Pratade med älsklingen förut också, jag hade fått 2 paket också, är så nyfiken på vad det är i dom hihi!
Men det blir att se det imorgon.
Ska bli så skönt att komma hem, har tusen kilo i packning också.
Men jaja, lite styrketräning får det väl bli för mig, det kan ju behövas haha.


Hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: Deniz

jojo allt fint!

hur är det själv?

2008-05-30 @ 13:50:09
URL: http://denzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0