Golvet inspekterat


Nu har han varit här.
Det syndes på honom att han såg relativt äcklad ut när han tittade på golvet.
Han skulle höra av sig om hur de skulle göra med golvet, hoppas innerligt på att de lägger in en ny matta.
Annars blir jag knäpp haha!

Sen så tyckte han att det var onaturligt varmt inne hos oss, så han skulle felanmäla det också.
Jag vet inte om jag har direkt märkt nån supervärme inne hos oss, jag är ju ändå väldigt frusen av mig och sen steker ju solen som tusan på dagarna nu också.

Men nu blir det iallafall att ta det lugnt, för tjejen med hunden skickade sms precis och sa att hon var sjuk och att vi skulle träffas imorgon istället.
Och jag ska neråt stan sedan när det börjar närma sig öppningstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0