Min student


Sitter och kollar på lite bilder från min student.
Det var en rolig dag! Man ville verkligen komma ifrån skolan, men sen efteråt insåg man att skolan var ändå en "säker" plats. Nu är man vuxen och ska klara sig själv, betala räkningar, tjäna ihop egna pengar osv.
Ibland vill man bara vara barn hela tiden.

     

Men det var ju hur coolt som helst att jag fick åka limousine hem.
Man kände sig verkligen som en stjärna haha!
Min lillasyster fick ju självklart också åka med i limousinen hem, det var nog hennes livs upplevelse haha.

   

Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe jepps ja e lätt ett fan av ANTM, sååå jla bra! =) ha en skön helg tjejen!

2008-04-05 @ 07:57:11
URL: http://lisawahrer.blogg.se
Postat av: Lisa

Yo vi hade rätt kul den dagen jessica :D vissa stunder hade vi behövt lite mer sprit i kroppen :D spciellt under middagen :P haha men den va en grym dag :D

2008-04-08 @ 15:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0