Fergie och Jennifer Hudson gör musik för Sex and the City filmen


image307
Foto: Getty

Ju närmre vi börjar komma premiären av "Sex and the City movie" desto mer och mer får vi veta om filmen. Regissören, Michael Patrick King ger oss äntligen en liten hint om vad vi kan vänta oss. Det senaste som kommit till medias kännedom är vilka som ska göra filmmusiken. Fergie ska ha med en låt i filmens öppningsscen, en viktig låt med andra ord. Låten heter "Labels & Love" och är alltså helt ny, tillämpad för filmen. Från början var man rädd att Fergie skulle vara för upptagen och inte ha tid att spela in en helt ny låt men efter att ha sett filmen ska hon ha ändrat sig och det fanns då inga tvivel på att hon ville vara med.  

Jennifer Hudson är den andra artisten som är med, hon har dessutom en liten roll i filmen, som Carrie's nya assistent. Hennes låt heter "All dressed Up in Love" och är skriven av MC Jack Splash och Gnarls Barkley's Cee Lo, denna låt kommer spelas i slutet av filmen, när rollistan rullar.

Jag längtar!
Gör du?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det tog mig nästan ett halvår om inte mer innan jag fick mitt första paket därifrån.

2008-04-15 @ 15:31:33
URL: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0