Kissen fick åka till djurakuten


Klarade inte av att bara gå hemma och vänta, så jag fick åka dit akut eftersom de skulle stänga en halvtimma innan jag kom.

Men de försökte iallafall trycka ut lite urin, men de lyckades inte.
Så de sövde ner honom en halvtimma och försökte igen.
Men det ville inte komma något.
Det var alltså helt förstoppat i urinvägen, så han fick stanna över natten och de ska ta sådana där kateter och så fixas det väl sig.

Usch var så himla ledsen när jag gick hem helt ensam.
Bara tanken av att han ska vakna upp där borta alldeles själv och inte veta vart han är gör så jag mår så himla dåligt.
Längtar så himla mycket tills han kommer hem imorgon, då ska jag mysa med han dagen bara!
Bara han och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0