Allt har krånglat idag


På jobbet alltså. Fast även min hals och mitt ena öra.
Usch vilken dag alltså.

Först och främst var det otroligt mycket folk på jobbet idag, verkligen hela Linköping var där kändes det som haha!
Sen krånglade mosmaskinen hela dagen, så folk fick vänta och blev irriterade.
Ena pumpen krånglade, men fixades sen, efter att folk skällt på en, naturligtvis.
Tvätten gick sönder helt, och naturligtvis kommer det in hur många som helst och vill tvätta bilen och så blir de arga när man säger att den inte funkar.
Ja, allt har hänt idag haha.
Men men, jag är glad att jag får jobba iallafall :)

Solen har lyst så skönt idag, men det har vart svalt och skönt inne i butiken så man har inte behövt stå och svettas, utan man har nästan kunnat njuta, om man bortser från all stress då.

Nu blir det nog att hämta ett glas cola, det är ju trots allt fortfarande helg, även fast det känns typ som tisdag eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Härligt! Praktik är roligt, på min linje var det också mycket praktik :) Skönt att komma ifrån skolan ett tag och testa på arbetslivet.

2008-06-02 @ 06:41:36
URL: http://m0rris.blogg.se/
Postat av: lovisalovisa

aa:D men ha en bra dag!

2008-06-02 @ 07:13:30
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: Sushi

En del dagar är värre än andra... Tur att luftkonditioneringen fungerade som den skulle!

=)

2008-06-02 @ 13:16:13
URL: http://sushis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0