Nu är vi ensamma igen


Nu har besöket åkt, så nu kan Kira slappna av igen, tror inte kissen fick sig nån sömn inatt, för han har sovit hela dagen och andats ut ungefär.

Vi fick även massa pengar av pappa, så då kunde vi äntligen köpa en ny taklampa, det behövdes haha!
Vi hade ju kvar kinersernas lampa.
Sen köpte älsklingen en keps som jag är lite skeptisk till, men han får köpa vad han vill.
Och jag ska ner till stan imorgon och kolla lite, ska ju leta efter en jeansjacka som jag tidigare bloggat om.
Sen blir det också att behålla en del pengar till mat.

När de hade åkt var jag tvungen att vila för jag sov knappt heller nånting inatt, av nån anledning var det nånting som gjorde mig orolig hela natten.

Nu blir det att äta och blogga om dagens inspiration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0