Nej vilken otur!


Haha jag har sån otur.
Våran lägenhet var ju inte direkt i bästa skicket när vi fick den.
En kökslåda var trasig, lampan i badrummet funkade inte, städskåpet var trasigt, värmen var för tok på hög, ugnen gick inte att stänga och så självklart golvet som var en katastrof.

Igår så kissade kissen i tävttkorgen (inte kul) så då tappade vi upp ett bad och la i det som hade blivit nerkissat och hällde i lite tvättmedel så det fick ligga över natten.
Och när älsklingen skulle tappa ur badet så vill vattnet inte rinna ner i avloppet utan rinner ut på golvet istället, KUL!

Och det jobbiga är, att varje gång det vart nåt fel (som det vart ett antal gånger) så har vi ringt felanmälan, och när han gubben har kommit hit så har jag varit ensam hemma så han måste ju undra vad tusan jag sysslar med här hemma haha!

Jobbet ringde mig förut också, blir att jobba imorgon.
11.00-19.00, så det blir lång dag.
Men det är väl bra när jag är ensam hela helgen, för då går hela dagen imorgon snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0