Äntligen har han fått komma hem


Nu har jag och kissen kommit hem igen!
Otroligt skönt. Och han är pigg och springer efter mig vart jag än går, med andra ord är han som vanligt haha.
Fast han går ju på smärtstillande och lite andra mediciner (note to myself. hämta ut dem på apoteket imorgon) så lite trött och borta är han nog.

Men det var iallafall urinsten han hade. Och det är ju ganska allvarligt, så det var tur att jag tog in honom när jag gjorde det. För de var ju tvugna att sätta i dropp och grejer på honom.
Så nu är han rakad på båda frambenen (dock inte hela benen).
Men det är väldigt skönt att ha honom hemma igen, skönt att ha han bredvid sig i sängen när man sover.

Och hela kalaset blev snordyrt, så Kira, håll dig frisk i fortsättningen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0