54 frågor


Har ju lite tråkigt så ni kan väl få veta lite info om mig då.
Sen är det ju faktiskt på något sätt kul att göra dessa listor haha!




1. Skulle du kunna tänka dig att deltaga i en dokusåpa?
Vet inte, beror på vad det är för nån.

2. Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren utan tvekan.

3. Brukar du sjunga i duschen?
Nej det har nog hänt en gång eller så.

4. Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Ingen, finns ärligt talat inget tråkigare enligt mig.

5. Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
Absolut!

6. Vad är viktigast för dig?
Min familj.

7. Laddar du hem filmer och musik ifrån nätet?
Ja.

8. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Jag skulle spara ungefär hälften, resten skulle jag uppdatera lägenheten med och shoppa en hel del haha!

9. Vad är det bästa med julafton?
Maten utan tvekan!

10. Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja.

11. Vad får dig att slappna av?
Jösses, jag har så himla svårt att slappna av, men tycker att ett bad brukar hjälpa.

 12.Favortfilm?
Kan nog inte välja, finns många iallafall.

13. Är du skyldig någon pengar?
Det tror jag inte? Hoppas jag inte haha!

14. Är du mörkrädd?
Beror på, inte mörkrädd så om man bara är hemma, men går man typ ute i nån gränd blir jag lite mörkrädd.

15. Vilken färg är snyggast?
Rosa utan tvekan.

16. Tycker du matte är svårt?
Ja.

17. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Ibland, ibland inte.

18. Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar.

19. När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Väldigt olika faktiskt. Beror ju på om jag ska göra nånting.

20. På vem/vad avreagera du oftast din ilska?
Datamusen haha!

21. Tycker du rökning/snusning borde förbjudas enligt lagen?
Nej, tycker det är upp till var och en om de vill förstöra sin hälsa.

22. Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för?
ANTM, Gossip Girl & Desperate Housewives, fast jag laddar ner dom istället för att se dom på TV.

23. Vilka länder har du varit i?
Turkiet, Norge, Danmark & Grekland.

24. Vilka husdjur har du haft innan?
Jag har en katt nu.
Innan har jag haft katter, hundar, fåglar, sköldpaddor, fiskar, kanin, häst, vandrande pinnar (haha), en liten haj och pirayor (de hör väl egentligen till fiskar men jag skrev dom separat för att få respekt haha!).

25. Solar du ofta?
Nej, men i år ska det bli ändring på det.

26. Är du bra på att laga mat?
Absolut inte. 

27. Var badar du helst?
Vet inte, pool kan vara skönt, hav kan vara skönt, badkaret kan vara skönt. Spelar inte så stor roll egentligen, bara vattnet är varmt.

28. Vad dricker du för alkohol?
Jag dricker inte alkohol.

29. Vad andvänder du för droger?
Inga. 

30. Vilka djur är du mest rädd för?
Getingar, humlor och döden.

31. Vad tycker du om monarkin?
Inget speciellt, eller jag gillar kungafamiljen!

32. Vilka språk kan du?
Svenska, engelska och tyska.

33. Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Ja, men om du frågor andra så säger de att jag överdriver haha! 

34. vilken kändis är hetast?
Ed Westwick som spelar Chuck Bass i Gossip Girl utan tvekan!
Eva Longoria som tjej är hetast.

35. Gillar du att dansa?
Nej.

36. Vad har du för klädstil?
Så svårt att säga, men jag säger som alla andra "jag har min egen stil" haha!

37. Är du flygrädd?
Ja. 

38. Vad tycker du om rökförbud på krogen?
Det är bra.

39. Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten.

40. Vilken är din favoritglass?
Just nu är det Daimstrut.

41. Tror du på liv efter döden?
Ingen aning, kanske, kanske inte.

42. Vilket kaffe sörplar du helst?
Inget.

43. Vilket mobilmärke föredrar du?
Sony Ericsson

44. Har du varit deprimerad?
Nej.

45. Tycker du om sushi?
Nej.

46. Tror du på livslång kärlek?
Ja.

47. Vad äter du helst när du ser på film?
Vet inte, ibland mat, ibland godis, ibland popcorn.
Fast på bio ska det vara popcorn.

48. Lever dina föräldara tillsammans?
Nej.

49. Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej det är jag nog för klen för haha!

50. Har du tandläkarskräck?
Herregud ja, jag mår illa bara jag tänker på det.

51. Är du morgon eller kvälls människa?
Kvällsmänniska utan tvekan.

52. Vilken hårfärg har du naturell?
Ja, råttfärgad, kan man säga så?

53. Biter du på naglerna?
Nej.

54. Är du beroende av något?

Jadå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0