Fortfarande borta

Jäkla dåligt bloggande av mig, men så blir det ju när man inte är hemma.

Men en liten snabb genomgång om min helg.

Fredag:
Åkte tåg, tågresan tog evigheter kändes det som. Sen kom vi fram iaf, och då hämtade pappa oss. Skjutsade hem oss till Skultorp och sen åkte han direkt. Men vi tyckte att det var skönt att vi skulle få vara ensamma första natten. Kissen var väldigt nervös och tyckte att det var jobbigt att inte vara hemma, han gnällde ungefär hela natten .. Vi somnade framåt 7-tiden på morgonen, JOBBIGT.

Lördag:
Steg upp vid 10, gick direkt till affären och köpte kattmat. Sen gjorde jag mig ordning och så kom mamma och hämtade mig. Vi gick på stan lite, fick ett par ljusa stentvättade jeans av henne, tacktack. Så fikade vi, kladdkaka blev det, som vanligt haha. Sen åkte vi lite till Maxi, kollade lite snabbt i affärer och sen skulle hon handla. Och sen släppte hon av mig i skultorp igen.
Så kom min kusin sen, det var jättekul att träffa henne!
Sen kom A hem nästan direkt igen (hade vart ute och övningskört) så fikade vi lite och snackade bara om allt och inget. Sen kom det massa folk (min syster hade lite fest för hon har fyllt 18) och de gjorde tacos. Sen så tittade vi på Melodifestivalen, och enligt mig vann rätt bidrag. Jag tyckte BWO:s låt var den bästa, men tror att Charlotte Perelli har stor chans i Europa.

Söndag:
Sov ganska länge, behövdes. Åkte runt lite i stan med pappa, han köpte massa småsaker överallt. Och så fick jag ett påskägg!


Nu sitter jag här, kollar lite på One Three Hill.
Usch tråkig dag.. Vill hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0