Bio på fredag


På fredag tänkte jag och älsklingen gå på bio, för jag fick ju mina biobiljetter från Gratis Bio.

image258


Will är 30 plus, jobbar på Manhattan och befinner sig mitt uppe i en skilsmässa. En dag blir han utfrågad av sin 10 åriga dotter, Maya, om hur han träffade hennes mamma. Och Will börjar berätta. Han berättar om tre olika kvinnor som han förälskat sig i. Långsamt faller pusselbitarna på plats och Maya inser att kärleken inte alltid är så lätt att förstå sig på. Samtidigt tänds ett hopp hos Will om att hans historia kanske fortfarande kan få ett lyckligt slut.

Den verkar bra iallafall så den ska vi gå och se. Och popcorn till är ett måste haha!

Kommentarer
Postat av: sannaa

såg det efteråt (A) det va synd!

2008-04-09 @ 17:07:59
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0